mandag den 2. januar 2012

Boliginspiration






Billeder fra Shopaholicsisters.dk, og nogle jeg ikke kan huske hvor er fra, da jeg havde dem liggende på computeren.


Hej igen kære blog.
Idag har jeg sovet helt vildt længe, men det kan jeg vist også tillade mig, når jeg først skal møde i skole på torsdag. Planen var egentlig at vi skulle til Herning idag og shoppe lidt, men da hr. kæreste først kom alt for sent hjem, så var det ikke længere end mulighed. Min shoppelyst er stadig ikke blevet stillet, så nu vil jeg gøre mig klar og benytte mig af Struers meget få, men gode, butikker.
Håber i har haft en godt nytår damer, og at jeres 2. Januar ikke har bragt jer helt ud af fatning mht. arbejde, og dem som skal møde i skole.
Nå jeg må hellere komme igang, ha' en god dag..

Hello again.
Today i've slept untill 2 o'clock. We were suppose to go to Herning and to some shopping, but mr. boyfriend came home too late. My crave for shopping is going to be satisfied in Struers few, but good, stores. I hope that you had an amazing new years eve, and that 2th january hasn't totally destroyed you because of school and work. 
Well i better get going, have a nice day.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar