mandag den 2. januar 2012

Danske yndlingsbloggere

Klokken er mange, og jeg kan ikke sove. Så jeg tænkte at jeg ville lave et indlæg til jer, med mine danske yndlingsbloggere. Der er rigtig mange blogs, som jeg følger dagligt, så det her bliver første del af indlægget.

It's late and i can't sleep, so i thought i'd make a post for you which contains my favorite danish bloggers. Since there is a lot of blogs i follow, this will be first part of the post.



Isabella Thordsen er helt klart den bedste. Jeg har fulgt hende meget længe nu, og kvaliteten af hendes blog bliver hele tiden bedre og bedre. Hun vandt i øvrigt årets talent 2011, da modeblogprisen blev afholdt i samarbejde med Miinto.dk.
Hvis i ikke allerede kender hendes blog, så kan den findes HER.





En anden dansk blogger som er helt fantastisk er Marie, som også er en del af bloggers delight, ligesom Isabella. Hendes blog er helt klart også et kig værd, og kan findes lige HER.





Igen en blog, som hører under bloggers delight. Caroline er kun 16 år, også er hun en af de smukkeste piger jeg nogensinde har set. Hendes blog kan findes HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar