fredag den 27. januar 2012

Escape from the real world








I September 2010, var jeg med min veninde og hendes familie, en tur i Alanya. Det var første gang, jeg var sådan virkelig ude og rejse. Altså jeg har været på studieture, skiture med efterskole, kanoture i Sverige og lign. Men ikke sådan rigtig været på afslapningsrejse. Det var så skønt og jeg var helt solgt til stedet. Så nu overvejer hr. Kæreste og jeg at tage et smut derned til sommer. Han har aldrig været ude og rejse før, og jeg vil så gerne give ham den oplevelse og vise ham hvor fantastisk der er dernede. Har i været nogle virkelig lækre steder henne?

In 2010 I went to Alanya with my friend and her family. It was amazing. This year mr. Boyfriend and me, are considering a trip to Turkey. He's never travelled before, and I want to show him how wonderful it is. Have you guys ever been to a holiday paradise like Turkey?

4 kommentarer:

  1. Super sød blog, og søde billeder fra Alanya! Jeg har faktisk også lige været afsted her for nyligt, rigtig dejligt sted! :-)
    Jeg følger din blog nu, som du også følger min :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det er nemlig et super lækkert sted (-:-
      - Dejligt du følger min blog.

      Slet
  2. Super fin blog. Håber du vil tage et kig på min:-)
    venlig hilsen Astrid

    www.astridingemann.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også en rigtig skøn blog du har.
      Måske vi kunne følges ad?

      Slet