søndag den 1. januar 2012

Hej igen blogverden

Hej damer.
Jeg har nu haft en længerevarende pause, da jeg ikke syntes at jeg havde overskud og energi til at give bloggen det, som jeg gerne ville have ud af det. Men nu er et nyt år jo startet, og det betyder også en ny start for bloggen. Så endnu engang halløjsa..

Jeg glæder mig til et fantastisk år med jer derude.

P.S Jeg begynder nu at skrive på engelsk også, så alle kan være med.
P.P.S Jeg syntes P.S er undervurderet.


Hey ladies.
Iv'e had a long break from blogging, because i didn't feel like i had the time and energy to blog. But now 2012 and has begun, and that also means a new beginning for my blog. Once again hello..

I'm looking forward to an amazing year with you guys out there.

P.S I'm starting to write in english too, so anyone can join.
P.P.S I think P.S is undervalued.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar