onsdag den 4. januar 2012

Kedsomhed


Hej kære blog.
Det her bliver et meget kort indlæg, vil egentlig bare lige sige hej.
Idag har været en stille og rolig dag, jeg sov helt til kl. 15. Ellers har jeg bare ryddet op i lejligheden, som i nok skal få billeder af en dag.
I undrer jer måske over hvorfor jeg aldrig ligger billeder på bloggen af mig selv, og jeg må sige at jeg ikke helt føler mig tilpas nok endnu, til at gøre det. Men det skal nok komme, det lover jeg.
Jeg håber i har haft en god dag. Imorgen er det jo skolestart for mit vedkommende, eller det egentlig bare tilbage i skole. Det skal jeg nok lave et indlæg om til jer en dag også.. Ih, hvor har jeg mange bolde i luften for bloggen.

Xoxo

Hey dear blog.
It's going to be a short post, i just want to say hello.
Today has been a quiet day, i slept till 3.pm. Then i've just cleaned up the apartment, which i'll make a post about some day.
You might wonder why there's no pictures of me on the blog, but i'm not comfortable by doing that yet, but some day soon I will. 
I hope you had a nice day. Tomorrow I have to go back to school, I'll also make a post about that one day.. I've got so many plans for this blog.


Xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar