mandag den 23. januar 2012

Lips are not colorblind


Hvordan har i det med farve på læberne? Jeg syntes at læbestift virker så gammel-kone-agtig, men alligevel, så er der ikke noget mere feminint, end en kvinde, som kan bære smukke røde læber. Jeg ville virkelig ønske at jeg turde bevæge mig udenfor hoveddøren, med en smuk farve prydet på læberne. Mac Myth er en helt fantastisk farve, så neutral og alligevel så spændende. Det er helt sikkert en jeg skal have fat i, til min makeup samling.

Idag har været en stille og rolig dag. Lige nu ser jeg håndbold, mens hr. Kæreste laver danske bøffer med bløde løg. Der bliver hygget i det lille hjem kan jeg fortælle. Hvad har i brugt jeres mandag på?

What do you think about color on the lips? I'd really wish I could pull it of, but I guess I'm to afraid. 
today has been a quiet normal weekday. How have you spent your monday?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar