mandag den 9. januar 2012

Mine parfumer

(Undskyld blitzgenskæret i billedet)

Jeg tænkte lige at jeg ville vise jer mine yndlingsparfumer. Jeg går ikke så meget op i det der med "de rigtige" produkter. Som jeg har sagt før, er det nytårsfortsæt at jeg skal gå mere op i kvalitet. Parfumer er dog én ting, hvor jeg altid har gået bare en smule op i mærker. Mest går jeg bare efter hvad jeg selv kan lide.

Igår havde min kæreste og jeg forresten månedsdag, hele 28 måneder er det blevet til. Det var en stille og rolig dag. Jeg havde tømmermænd fra om lørdagen, derfor ingen billeder. Jeg lå simpelthen bare lige så lang jeg er, på sofaen. Kunne slet ikke orke noget som helst.
Håber i har haft en god weekend..

I just wanted to show you my favorite perfumes. I just wear what I like.
Also yesterday me and my boyfriend had an anniversary, 28 months. I had a hangover therefor no pictures. I hope you all had a nice weekend..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar