søndag den 29. januar 2012

Mulberry Bayswater



Billeder fra vildekaniner.dk

Hvis jeg skulle vælge noget i hele verden, som jeg ønsker mig , udover fred og alt det der. Hvis vi snakker helt materielle ting, så skulle det være dette vidunder. Den er unden tvivl, det smukkeste jeg nogensinde har set. Bare læderet der yndes med alderen, mærket som gør det luksuriøst, teksturen, designet - det hele. Jeg vil så gerne eje den, men jyden i mig syntes alligevel at det er rigtig mange penge at give for en taske. Måske en dag, når jeg engang kan flotte mig lidt, måske jeg så køber den. Indtil videre kan jeg kun drømme.

I'd love to own this wonderful creation. It's the most beautiful thing I've ever seen and I love all about it.  If only i could afford it. Till that day comes, I can only dream about it.

2 kommentarer:

  1. Årh den er også fed! MIn mor har den :-(
    Jeg er fast læser af din blog håber du vil tage et kig forbi min :-)

    Knus

    karowestergaard.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Din mor er en meget heldig dame, måske du så kan låne den engang imellem :-)
      tak fordi du vil være fast læser. Jeg skal helt sikkert nok tage et kig forbi din blog.

      Hilsen Jeannie Munk

      Slet