tirsdag den 3. januar 2012

My beloved ones - But they are not mine

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde med dette fantastiske håndværk. Der er simpelthen ikke et eneste dårligt ord at sige, om Jeffrey Campbell's Lita. Siden første gang mine øjne faldt på dette pragteksemplar, har de stået øverst på min ønskeseddel. Men med et stramt madbudget, en husleje, og kun en S.U til at forsørge mig, så er Lita'erne ikke i sigte.. Og jaaaa, jeg ved godt at alle har dem, og at de ikke længere er så specielle, men jeg syntes bare de er så skønne. Kan i give mig ret???

I've wanted Jeffrey Campbell's Lita for a long time, but with an S.U to support me, i can't afford them. And I know everyone has them, and that they no longer are special. But they are just so beautiful, am i right???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar