tirsdag den 3. januar 2012

New in






Hej damer.
Idag kom hr. kæreste og jeg så endelig til Herning. Vi fik byttet nogle julegaver, og ellers bare hygget. Jeg kom hjem med nogle få ting - Et par sorte Converse All Star OX, et par flotte øreringe og en super skøn champagnefarvet kjole, som kun kostede 100kr på udsalg. Kjolen kommer slet ikke til sin ret på billederne, da den virkelig er helt vildt fin. Både kjolen og øreringene er fra H&M. Vi var ude og spise på en kinesisk restaurant, men jeg havde desværre ikke kameraet med, så fik ikke taget nogen billeder til jer. Det lover jeg at jeg nok skal huske fremover. 
Imorgen skal jeg bare ha' gjort rent i lejligheden, så jeg ikke skal tænke over det efter at jeg er begyndt i skole på torsdag. Men der skal nok komme et lille indlæg til jer.
Håber i har haft en god dag.

Xoxo

Hello ladies.
Today we went to Herning, to exchange some christmas presents and just have a good time. I came home with a few things - Black Converse All Sar OX, earrings and an amazing dress, which only costs 100kr on sale. We went out to dinner on a chinese restaurant, but i forgot my camera. I promise that I'll remember it in the future. 
Tomorrow I have to clean the apartment, so i wont have to think about that when I go back to school on Thursday.
Hope you had a nice day.

Xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar