fredag den 13. januar 2012

Tatoveringer



Tatoveringer har altid betyder rigtig meget for mig, og jeg har ønsket mig nogen siden starten af mine teenage år. Den dag jeg blev 18, fik jeg de to øverste af min mor i fødselsdagsgave (Begge mine forældre har mange tatoveringer). Den ene er mit navn på mit håndled, og den anden er på min fod, hvor der står JMHJMH, min lillebrors og mine initialer. Sommerfuglen sidder på min hals, og repræsenterer en form for frihed og skønheden i ikke at være som alle andre. Det lyder måske meget voldsomt, men jeg vil gerne ha' lavet hele min venstre arm på et tidspunkt, samt noget af min mave og hele den højre side af overkroppen, men det er bare ønsketænkning. På mandag skal jeg ha' lavet endnu en tatovering, denne gang på min venstre hånd, og jeg glæder mig som et lille barn.

Har i nogen tatoveringer???

Tattoos are very important to me, and the pictures are the ones I've got so far. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar