torsdag den 19. januar 2012

Thylane Blondeau



Tænk at være så smuk, og så modebevidst i en alder af 10 år. Hun kan jo virkelig gøre en helt blød i knæene.

Idag har været en stille og rolig dag. Jeg har været syg, så der er ikke sket så meget. Aftensmaden består af Pita, og senere skal vi besøge en af hr. kærestes kammerater. Hvordan har jeres dag været?

Thylane Blondeau is absolutely amazing and she's only 10 years old. 
I've had a relaxing day because I've been feeling kind of sick. How was your day?

18 kommentarer:

  1. Hej :) Tak for din søde kommentar på min blog :) Din ser også rigtig fin ud :) Måske kunne vi følges ad?:)

    SvarSlet
  2. Hvor er hun smuk! Tak for kommentaren på min blog, vi kunne følges? :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Er nu fast læser på din blog :-)

      Slet
  3. Hold da op. Kendte ikke engang til hende, så fin hun er og sikke en stil :)
    Super godt og inspirerende indlæg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen mange tak. Jeg er glad for at du kan li' det (-: .
      Jeg er nu fast læser hos dig, så håber jeg selvfølgelig at du også vil følge mig.

      Slet
  4. Tak for den søde kommentar på min blog, din blog er også fed, jeg tænkte om vi skulle følge hinandens blogge? :-)
    Hilsen Laura

    http://laurahv.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo selvfølgelig, er nu fast læser hos dig :-)

      Slet
  5. Tusinde tak for din kommentar på min blog!
    Jeg syntes du har en rigtig flot blog og jeg vil med glæde følge hinanden - jeg kan dog ikke se at du er blevet fast læser af min, men ihvertfald er jeg blevet det på din? :-)
    Knus Emilie<3

    emilie-inspiration.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for de søde ord.
      - registreringen var åbenbart ikke gået ordentligt igennem, men nu skulle jeg gerne være fast læser hos dig :-)

      Mvh. Jeannie Munk

      Slet
  6. Hej, super fin blog du har ;) Hvis du får lyst så kig forbi min på Linebiine.blogspot.com og deltag i min giveaway :)

    //Linebiine

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig skøn blog du har (-:
      Er nu fast læser hos dig, så håbede jeg vi kunne følges ad?

      Slet
  7. Tak for din kommentar på min blog!
    elsker dette indlæg! Hun er SÅ smuk!!
    følger dig nu og håber du vil gøre det samme? :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du ha' (-: Jeg er glad for at du kan li' det.

      Selvfølgelig vil jeg følge dig.

      Slet
  8. Skøn blog! x

    Kig gerne forbi -
    Followfashionforward.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er nu fast læser hos dig (-: Rigtig fin blog du har.

      - Jeg håber at du vil følge min?

      Slet
  9. OH, hun er jo alt for fin. Når jeg får børn skal de se ud som hende..

    Tak for din kommentar på min blog. Jeg kan også rigtig godt lide din!

    Skulle vi følges?

    www.sannijensen.blogspot.com

    //Sanni

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er nemlig super fin, en rigtig lille prinsesse (-:
      Mange tak skal du have. Ja det syntes jeg da vi skal ..

      Slet