onsdag den 25. januar 2012

Ugens outfit's





Jeg vil som noget helt nyt, begynde at lave noget som kommer til at hedde Ugens outfit's. Det bliver gamle outfit's som jeg har gemt på min computer, eller outfit's som jeg finder i løbet af ugen. Jeg har tænkt mig at gøre det hver onsdag og det her er første gang. Hvis i gider, vil jeg gerne have noget respons tilbage, så hvad syntes i?

Something new will be added to my blog. It's a weekly post called (Ugens outfit's - Outfit's of the week). It's going to be outfit's stored on my computer, or outfit's I find during the week. I've planned to do it every wednesday and this is the first post. If you don't mind, please give me some feedback. What do you think? 

Pictures from Stylegallery.com, Asos.com, Angelica Blick og Isabellathordsen.dk

4 kommentarer:

  1. Hej! Sikke en fin blog du har dig her. Jeg tænkte på om du ville kigge forbi min, og blive fast læser? xo

    http://idaheartjustin.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Vi kunne måske følges ad?

      Slet
  2. Svar
    1. Tak Stine. jeg er glad for at du kan li' det (-:

      Slet