søndag den 29. januar 2012

We are the champions






Jeg ved ikke om i ser håndbold, men det gør jeg. Har siddet hele aftenen med min svigermors kæreste og min hr. kæreste. Vi havde udskudt aftensmaden, og sammen så vi den nervepirrende finale. Det var helt fantastisk. Det er virkelig dage som idag, der gør at jeg er stolt af at være dansker. De to første kampe i EM, spillede vi virkelig dårligt. Vi var så godt som ude, men kampen mod Makedonien vendte det for os alle. Idag er nationen samlet i en fælles glæde, og hvor er det bare fedt. Jeg vil gerne sende en kærlig tanke til Kiril Lazarov, fra Makedonien og sige tusind mange tak for EM-guldet. Sejren er vor.

We made it. Denmark won EM gold. It's days like these, where I'm proud to be a dane. I'd like to send a loving thought to Kiril Lazarov from Macedonia, and say thanks for the gold. Victory is ours.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar