fredag den 27. januar 2012

White as snow



Den her udsigt vågnede jeg op til imorges. Det hele er bare dækket af sne. Man kan næsten ikke se vores bil, på det nederste billede. Jeg håber virkelig at det hele er væk imorgen, da jeg hader sne. Jeg kan sagtens se det smukke og eventyrlige i det, når jeg sidder indenfor under dynen og kigger ud. Lige så snart jeg så skal ud, så syntes jeg det er knap så smukt. Sne er koldt, det er alle steder, ens hud bliver ødelagt og mit hår bliver helt mærkeligt. Så kære sne? Når jeg slår mine øjne op imorgen, vil du så ikke være sød at være væk?

I aften skal jeg ned i Folkets hus, som er et spillested og kultursted her i Struer. Jeg skal være garderobepige til en Magtens Korridorer koncert. Det er et frivilligt arbejde, men jeg syntes det er hyggeligt. Det er vigtigt at tage del i lokalsamfundet, når man bor i så lille en by. Hvad skal i bruge jeres fredag aften på? Er der nogle vilde byture i sigte?

This is what I opened my eyes to this morning. Snow all over the place. I hate it! Tonight I'm going to volunteer at something called Folkets Hus. There's a Magtens Korridorer concert, and I have to manage the guests jackets. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar