lørdag den 25. februar 2012

Black Milk Clothing




I kender vel galaksetrenden, som var så moderne på et tidspunkt? De fleste internetshops havde ihvertfald dele med stjerner og planeter på. Jeg er stadig helt vild med den trend, men fik desværre aldrig skaffet mig noget. Det kan der blive lavet om på nu. Jeg har fundet hjemmesiden blackmilkclothing, som laver noget virkelig fedt tøj. Det er lidt i den dyre ende, men jeg er sikker på at det er alle pengene værd og kvaliteten ser ud til at være i top. Især deres leggins og kjoler er virkelig inspirerende. Tag et kig forbi den lige HER.

2 kommentarer:

  1. Har haft et godt øje til nederdelen på sidste billed, den er bare fed! :-)

    Hugs A
    http://mythoughts-was-taken.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også super fed. Jeg mener, at jeg så den første gang hos Michelle fra bloggen Aesthetics (-:

      Slet