onsdag den 15. februar 2012

Can you handle this?




Idag har hr. Kæreste og jeg været på udflugt, med min lillebror. Vi valgte at tage en spontan tur til Baboon City i Herning. Det var rigtig skønt at være ude af lejligheden og skabe sig fuldstændig tosset, og det at man har et barn med, gør bare at alting er lidt sjovere. Vi er lige kommet hjem nu, og jeg har lige bikset noget lasagne sammen som står i ovnen, så mangler salaten bare. Drengene sidder inde i stuen og går amok over Xbox'en, så jeg har indtaget soveværelset for at få bare en smule ro. Jeg håber at i har haft en skøn dag, som jo slet ikke er ovre endnu.

Jeg vil gerne undskylde kvaliteten på billederne. Men jeg er kommet til at indstille mit kamera på et eller andet forkert, og jeg kan ikke finde tilbage til den menu. Kære spejlrefleks, hvis jeg nu er rigtig sød, vil du så ikke ligge under min pude imorgen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar