mandag den 27. februar 2012

Come as you are







Billeder fra Stylestalker.com

2 kommentarer:

  1. Hvor er hun dog bare ekstremt fotogen! Fede billeder du har valgt ud :-)

    Jeg er ved at starte en ny blog op sammen med min veninde, som er en sindssyg god fotograf! Hun skal hjælpe med at fylde bloggen med en masse fede billeder, især outfit billeder, så det bliver rigtig lækkert.
    Derfor ville jeg håbe, du vil tage et kig forbi http://revolutionofsimplicity.blogspot.com/ og måske blive fast læser hos os, hvis det er noget for dig, det ville betyde meget :-)

    Hugs A.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Amanda.
      Mange tak - Jeg er glad for at du kan lide det. Måske du kunne tænke dig, at blive fast læser?
      Jeg vil super gerne kigge forbi.

      Mvh.
      Jeannie

      Slet