lørdag den 18. februar 2012

En skygge af dig selv




(Billederne er taget med min ødelagte telefon, så på forhånd - Undskyld!)

Igår aftes var jeg i Herning til Rasmus Seebach koncert med min mor. Jeg havde fået billeterne af en veninde og valgte at tage min mor med. Det er ikke så meget tid vi har sammen, og til tider, er det heller ikke det bedste forhold vi har - så det ville jeg prøve at forbedre. Koncerten var egentlig fin nok. Ankerstjerne var opvarmning. Rasmus Seebach er ikke det musik jeg selv hører, men det var okay. Han var rigtig god live. Vi kørte et kvarter før at koncerten var færdig, for at undgå køen og alle menneskerne. Da vi kom tilbage til Struer, tog vi lige et smut forbi byen og fik en drink. Resten af aftenen brugte jeg på sofaen med CSI. Der sker ikke det vilde i mit liv, i øjeblikket.

2 kommentarer:

  1. Dejligt du havde en god aften, selvom det ikke lige var din musiksmag! Har selv været til koncert med Rasmus Seebach og synes virkelig han overrasker live - han sang i hvert fald bedre end forventet. :)

    Knus, betinadanielsen.blogspot.com :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også den følelse jeg sad tilbage med.
      I forhold til hvilke forventninger jeg havde, så var hans levering af materiale virkelig positivt (-:

      Slet