mandag den 20. februar 2012

Menneskets bedste venner




Jeg er jo virkelig en dyreelsker, og især hunde. Derfor vil jeg gerne have tre styks. Jeg vil have en Pomeranian i den der beige farve, en hel hvid Chihuahua og en hel hvid Engelsk Bulldog (Den kunne jeg ikke finde et ordentligt billede af), som skal hedde Kingston.

I forvejen har jeg en Chilean Rose Tarantula. Den er næsten magen til den på billedet nedenunder, hun er bare lidt større. Min hedder Shorty, men hun er lidt sky og derfor har det ikke været muligt for mig at tage et ordentligt billede af hende.


6 kommentarer:

  1. Åh, forfærdentligt billede (det sidste!) jeg er så angst for edderkopper! ;-) Haha. Så efter at have set den ene søde hund efter en anden, var det lidt af et chok!
    Læste Stines anbefaling på hendes blog og kiggede forbi :-)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke.
      De fleste piger har det forhold til edderkopper, men jeg har altid ønsket mig en. Min kæreste har givet mig den, og jeg er super glad for hende. Men jeg forstår godt din reaktion (-:
      Jamen jeg er da glad for at du kiggede forbi. Hvad syntes du så?

      Slet
    2. Haha ja, det er faktisk rigtigt. :-) og på trods af min egen lille skræk, så synes jeg faktisk det er ret fedt at have sådan en (så længe jeg ikke selv skal!).
      Jeg synes du har en rigtig fin blog, med en hel masse brugbar inspiration! :-)

      Knus

      Slet
    3. Dejligt at du ser sådan på det (-:
      Mange tak skal du have. Det er altid rart at høre hvad andre syntes.
      Måske du kunne tænke dig at blive fast læser?

      Slet
  2. Svar
    1. Hej Johanne. Mange tak skal du have (:
      - Måske du har lyst til at blive fast læser?

      Slet