søndag den 5. februar 2012

Mine yndlings stole





Når det kommer til boligen, så er min svaghed uden tvivl, stole. Jeg syntes at det udtryk som kommer til sin ret, gennem designet i de forskellige stole, er helt fantastisk. I får her et udpluk af hvilke stole jeg bedst kan lide.

Øverst fra venstre er det Phillipe Starck's Ghost chair. Ved siden af den har jeg placeret Ray Eames' Rocking chair. Under er det Lounge chair fra HAY og ved siden af den er den mexicanske Acapulco chair. Billedet under, indeholder Louise Campbell's The prince chairVed siden af den er den argentinske Bat chair. Under den er Moooi's Smoke chair, og ved siden af den er Thomas Pedersen's Stingray chair.

Har i nogle yndlings stole? Eller er de for jer, bare ting man kan sidde på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar