tirsdag den 7. februar 2012

New in





Idag har jeg været i Holstebro med min mor. Vi havde begge to brug for en mor-datter dag, med hyggesnak og hvad der ellers hører til. Jeg købte glasset fra Søstrene Grene. Jeg har 4 af dem i forvejen, og de er rigtig fine til at stå i køkkenet, med ris, havregryn, sukker og lign. Jeg købte hoptimisterne. Jeg syntes de er noget af det sødeste. Nu mangler jeg kun den orange, den gule og den der flyve hoptimist. I Søstrene Grene købte jeg også sommerfugle billedet. jeg fortryder lidt at jeg ikke købte en mere, og jeg ved heller ikke hvor det skal være henne. Jeg syntes bare at det var så flot. I Tiger købte jeg overskægs muleposen. Desværre har jeg glemt den i min mors bil, så billedet er lånt fra bloggen theblackone.dk.

6 kommentarer:

  1. har længe ledt efter sådan et billede med sommerfuglen, sådan et må jeg ind og have fingre i!
    Tak for kommentaren pa min blog, det varmer pa sådan en dag! vil msget gerne følges. Er blevet fast læser, husk at følge mig også.
    knus :-)<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det koster 36kr mener jeg, og der er mange forskellige (-:
      Mange tak .. Jeg følger også dig nu.

      Slet
  2. Tusind tak for din besked på min blog. Det synes jeg lyder som en alletiders ide :-)

    Kram!
    resabs-blog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ok, jeg følger dig nu. Husk at gøre det samme ved mig (-:

      Slet
  3. Super fin blog, ja jeg vil godt følges af :-). Jeg følger dig nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg følger også dig nu (-:

      Slet