tirsdag den 7. februar 2012

Tip dye hair trenden




Nu tip dye trenden blevet meget omdiskuteret her  blogland, og så skulle det selvfølgelig også være min tur. Jeg ved ikke om i allesammen kender trenden? Men kort, handler det om at farve sine spidser i en eller anden vild farve. Personligt, syntes jeg faktisk at det ser meget fedt ud. Jeg ville ikke selv turde gøre det ved mit eget hår, men hvis man købte nogle clips extentions og farvede dem. Det kunne jeg godt finde på. Hvad siger i? Er det fuldstændig latterligt, eller er det alligevel lidt fashionabelt?

8 kommentarer:

  1. Det ligner det hår jeg havde i min tidlige ungdom, og der vil jeg ikke tilbage til. Det er et no-go fra min side ;)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej okay, hvis det minder dig om barndommens frisurer. Så kan jeg godt forstå dit no-go (-:
      Jeg håber ikke at kæmpe springvand øverst på hovedet, lige pludselig bliver en trend.

      Slet
  2. Jeg syntes overhovedet ikke om det :) Jeg syntes det ser grimt og rodet ud :) Lidt ligesom en dårlig hårfarvning :) Jeg ville desuden heller aldrig selv gøre det, da jeg er glad for mine lange lyse lokker :) Det vokser godt nok hurtigt ud, og det er heldigvis kun i spidserne. Men ville ALDRIG selv gøre det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om jeg syntes det er fedt eller ej. Modigt er det ihvertfald :-)

      Slet
  3. Jeg synes det ser fedt ud til nogle, men ved ikke helt om jeg ville turde selv! Så ville jeg nok forsøge mig ad med måske bare mørke spidser. Det er heller ikke lige så fedt at farve pinke spidser i rødt hår :P

    Tak for kommentaren på min blog - Og super skøn blog du har! Synes det lyder som en god idé med at følge hinanden. Følger dig nu, og glæder mig til at se dig på min liste :)

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det kan der være noget om. Jeg tror at lyst hår, med nogle mørkebrune spidser kunne være pænt.

      Mange tak skal du have. Jeg er også fast læser hos dig nu (:

      Slet
  4. Jeg synes det kommer meget an på hvordan man klær' sig! Tror hurtigt det kan komme til at se rodet ud :-)

    Hugs A // http://mythoughts-was-taken.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan have ret, men samtidig kan man jo bruge det som accessorie og give ens outfit et pift :-)

      Slet