lørdag den 11. februar 2012

What made it right

For lang tid siden poppede dette billede op på min skærm. Jeg har gemt det lige siden, for jeg er dybt betaget af det. Det hele er bare så rigtigt. Den dag idag kan jeg slet ikke huske, hvor jeg har billedet fra. Den måde hun har sat sit outfit sammen på, er helt fantastisk. Detaljen med den gennemsigtige overdel, og sorte bh indenunder. Den sorte krave og lakken på skoene. Det hele spiller bare. Det var det her billede, der for lang tid siden gjorde mig virkelig interesseret i mode. Jeg syntes lige at jeg ville dele det med jer, for det betyder en hel del for mig.

8 kommentarer:

  1. Fed blog du har er blevet fast læser måske vi kunne følges?

    carolinebech.blogspot.com :-)

    Go Ferie

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have Caroline.
      Jo selvfølgelig, jeg er fast læser hos dig nu også (-:

      Du må også have en rigtig dejlig ferie.

      Slet
  2. Hej
    Super fin blog du har, måske vi kunne følges?

    //emmabruunjespersen123.blogspot.com
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jo det vil jeg meget gerne.
      jeg er fast læser hos dig nu, så håber jeg selvfølgelig at du gør det sammen (-:

      Slet
  3. Hej, tak for din søde kommentar på min blog!
    Selvfølgelig... Kan vi følge hinanden.
    Knus Amanda-kaya.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Amanda.
      Det er jeg glad for :-)

      Slet
  4. Super fed blog! :) Hvad siger du til at følges? Knus emilielow.blogspot.com :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jo det vil jeg meget gerne.
      Jeg er fast læser hos dig nu. Jeg glæder mig til at se dig på min liste.

      Slet