søndag den 25. marts 2012

+++






Billeder fra Tumblr

I anledningen af det virkelige skønne vejr, så får i lige nogle dejlige inspirationsbilleder. Jeg har haft en dejlig weekend. Her fra lørdag til søndag, har vi været hos hr. Kærestes mor. De bor oppe på Thyholm, lidt ude på landet, så naturen er bare utrolig skøn. Vi har fået god mad og bare hygget. Idag har vi været  i haven og nydt vejret, også har svigermor og jeg været på roadtrip. 

Desuden har jeg bare den bedste skoleuge. 4 timer imorgen, 4 timer på fredag og fri resten af ugen. Så er det jo påskeferie. Det kan jeg lige overkomme. Hvordan har jeres weekend været?

2 kommentarer:

  1. Så super lækre billeder :)

    Min weekenden har jeg tilbragt mest på altanen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh snyd! Gid jeg havde en altan på mere end 2 kvadratmeter.

      Slet