tirsdag den 6. marts 2012

I would love to wear


6 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt lide tasken og jakken! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også fede. Tasken er fra Mulberry og jakken er fra H&M (-:
      Selv er jeg helt vild med Stine Goya kjolen ..

      Slet
  2. WOW! nogle fede sko!
    generelt super fin ting, og vildt god blog du har!:-)

    Knus Maria
    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.com/

    - Kig hellere end gerne forbi!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria.
      Ja, de er super fine. Mange tak skal du have!
      Måske du kunne tænke dig, at blive fast læser? :-)

      Jeg kigger forbi hos dig ..

      Slet
  3. De ting der.. måtte meget gerne ende hos mig, fede fede fede ting.. Super fin blog! Evt. tjek min ud

    /Stephanie http://stephanieskram.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stephanie.
      Ja, jeg ville heller ikke have noget imod, at finde dem i mit skab.
      Mange tak skal du have - Måske du kunne tænke dig at blive fast læser? (-:

      Jeg kigger forbi dig ..

      Slet