mandag den 19. marts 2012

I'm up in the woods







Hr. Kæreste og jeg har haft en stille og rolig dag. Jeg havde kun 2 timer i skolen, så da jeg var færdig. tog jeg i sol, handlede og tog hjem og ordnede lejligheden. Da hr. Kæreste så kom hjem, bestemte vi os for at tage en tur i skoven. I Vestjylland har vi jo de dejligste skovområder, og 5 kilometer fra Struer ligger der et kæmpe område. Det er simpelthen så dejligt derude, så vi gik i en times tid.

Lige nu ligger jeg på sofaen mens hr. Kæreste laver mad. Vi skal have bøffer, bådkartofler, whiskeysovs og salat, og bagefter skal jeg nok have kigget på nogle lektier. Har i haft en god start på ugen?

8 kommentarer:

  1. Hvor er det dog nogle dejlig fredfyldte billeder :)

    Min start på ugen har også været kanooooooooon!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej I.P.
      Ja, det er utrolig dejligt at kunne trække sig tilbage og nyde livet. Skoven er jo virkelig fredfyldt.
      Dejligt at du også har haft en god start på ugen (-:

      Slet
  2. Hej, så er jeg blevet fast læsere på din skønne blog, og sikke nogle gode billeder :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kathrine.
      Tusind tak skal du have. Det er jeg virkelig glad for (-:

      Slet
  3. Hej Jeannie :) tusind tak for din kommentar på min blog. er nu også blevet fast læser. super fin blog!http://aleksandram123.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Aleksandra.
      Mange tak skal du have. Det betyder meget (-:

      Slet
  4. hej super fed blog er blevet fastlæser det ville være fedt vis du ville kigge forbi min og min venindes blog og evt blive fastlæser vis den er noget for dig?(-:

    camillaogcecilie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Cecilie.
      Jeg er super glad for at du er blevet fast læser, og selvfølgelig vil jeg gerne kigge forbi din og din venindes blog (-:

      Slet