lørdag den 17. marts 2012

Let's go bowling






Igår var hr. Kæreste og jeg med hans kammerat og min bedste veninde, oppe og prøve det der powerbowling. Vi var virkeligt dårlige til det, men vi havde også drukket en smule inden. Vi kendte ham, som stod bag disken deroppe. Så dørene blev låst, og vi var de eneste i centeret. Vi fik halvanden times ekstra bowling. Vi fik lov til at ryge indenfor, og vi fik selv lov til at vælge hvilken musik, vi ville høre. Det var super sjovt, men efter 2 1/2 times bowling, og en bytur, så er jeg rimelig smadret idag.

Jeg glemte desværre mit kamera derhjemme, så billederne er taget med iphone i mørke, så jeg har redigeret dem lysere. Jeg skal virkelig blive bedre til at huske det kamera, når jeg skal nogen steder.

Lige nu sidder vi hos hr. Kærestes mor. Her skal vi være til imorgen, og det skal nok blive godt. Hun har købt jordbærkager, og vi skal have mørbradgryde til aften, så der er dømt hygge i det lille hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar