mandag den 12. marts 2012

New in




Idag har været stille og rolig. I skolen havde vi noget der hedder skrivefængsel. Vi er åbenbart utroligt dårlige til at aflevere opgaver til tiden, og derfor har vi de sidste par mandage, haft det arrangement. Det er 4 timer, hvor vi skal skrive gamle stile. For ikke at få fravær, skal man aflevere noget. Da jeg fik fri fra skole, tog hr. Kæreste og jeg op til vores fælles kammerat, Marko. Her sad en af vores andre venner også, og det var rigtig hyggeligt. Efter et par timer tog vi hjem, handlede og fik kigget på nogle lektier.

På vej hjem, tog vi lige forbi genbrugen. Her fandt jeg en Römertopf. Jeg har ledt efter sådan en helt vildt længe. De er bare super gode at lave kylling i, og til den sølle pris af 40kr. Det kunne jeg godt lige overkomme. Derudover fandt jeg den fine træramme, og billedet er et jeg har printet ud. Indtil videre, er der desværre ikke råd til originalen. Men den står højt på min ønskeliste. Smykketræet er fra Netto til 30kr, og pynter nu inde i soveværelset.

Da vi sad hjemme, åbnede Hr. Kæreste lige pludselig terrassedøren, og fandt den fineste langstilkede rose frem. Jeg fik også et super sødt kort.

5 kommentarer:

  1. lækre ting! :-)
    og hvor er det sødt med rosen!

    SvarSlet
  2. Hej Stine.
    Ja det er altid dejligt med nye ting (:
    Og han er sød, ham hr. Kæreste. Roser kan man aldrig få nok af ..

    SvarSlet
  3. det er det i hvert fald! :-)
    har du helt ret i!! :-D

    SvarSlet
  4. Vildt fedt smykkestativ!!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej I.P.
      Det kan købes i Netto for 30kr, og fåes både i rød, pink også den grønne som jeg har :-)

      Slet