lørdag den 10. marts 2012

Snapshots af lejligheden







Det sidste stykke tid, har min blog ikke været særlig personlig og det har på ingen måde været intentionen. Jeg er blot irriteret over kvaliteten af mit kamera, og at jeg ikke har pengene til at købe et nyt. Nu har jeg har jeg bestemt mig for, at det kamera ikke skal bestemme hvad der foregår på bloggen. Så fra nu af, vil der komme flere personlige indlæg. Vi starter med nogle snapshots fra lejligheden.

Idag er der ikke sket så meget hjemme hos hr. Kæreste og jeg. Vi har begge været syge hele ugen, så lige nu flyder vores hjem med tebreve og tømte kleenex pakker. Jeg er ved at komme ovenpå, men hr. Kæreste er stadig helt nede. Ingen vilde byture den her gang, desværre. Faktisk har vi kun været udenfor idag, for at handle, hvilket jo skal gøres, syg eller ej. Jeg hader at være voksen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar