onsdag den 26. september 2012

5 personlige om mig


1. Jeg elsker de der cheesedippers, som man giver børn med på deres madpakker. 

2. Hr. Kæreste og jeg har 4 katte. Vores Norsk skovkat fik killinger, og min mor fik den ene. Nu har vi 3 af killingerne, og ingen er gode nok til at få dem, så vi har valgt at beholde dem. Moren hedder Misling, og killingerne hedder Bøvle, Anton og Mussemille.

3. Jeg har gået på 9 forskellige skoler, hvoraf 3 af dem, ligger i den by hvor jeg bor.

4. Jeg holder meget af, at dyrke Pilates. Det er så afslappende! Der er desværre ingen muligheder for at dyrke Yoga i den her lille by, ellers ville jeg helt sikkert også gøre det. Derudover vil jeg virkelig gerne dyrke pole fitness, men det er der selvfølgelig heller ikke mulighed for. Øv øv!

5. Jeg har en meget lille familie, faktisk er det kun min mor, far, mormor, morfar, farmor og farfar som jeg har kontakt med, så der bliver ikke holdt de vilde familiefester hos os. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar