onsdag den 5. september 2012

All summer long










I sommeren har jeg desuden oplevet en masse herhjemme i Danmark. Jeg har gået en masse ture sammen med Hr. Kæreste, og fået set en hel masse af den danske natur. Jeg har brugt en masse tid med min familie, og har blandt andet været på ferie med dem, men det kommer der et indlæg om senere.

Da den store spejderlejr var i Holstebro, skulle jeg selvfølgelig lige ud og kigge med min mor og lillebror. Det brugte vi en hel eftermiddag på, og det var helt vildt. De havde nærmest organiseret det som en hel by. Hvert år er min mor, min kæreste og jeg til Vildsund Marked. Det er et stort marked, som ligger oppe på Thy. Det tiltrækker en masse forskellige typer, da der sælges både dyr, tøj og alt muligt andet.

Det har været en rigtig skøn sommer, hvor Hr. Kæreste og jeg bare har nydt livet og hinanden. Jeg håber virkelig, at i kære læsere, har haft en fantastisk sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar