mandag den 17. september 2012

Back to the 80's







Så er der endelig lidt billeder til jer fra 80'er aftenen i fredags. Det var en skide god aften. Jeg har simpelthen de bedste piger i hele verden. De går godt nok ikke op i mode og de samme ting, som jeg gør, men de er virkelig bare uundværlige. Jeg kan være helt mig selv i deres selskab, pjatte og grine lige så meget man har lyst til. En piges veninder er guld værd, og mine er især.

 I må undskylde den dårlige blogging fra min side, men jeg skal lige ind i rytmen igen. Det med at tage billeder hele tiden, kan godt være lidt krævende engang imellem og derfor glemmer jeg det også tit, men jeg skal nok oppe mig. Det lover jeg!

Jeg har brugt hele dagen idag med min mor og lillebror i Holstebro, så har jeg handlet med Hr. Kæreste, og om lidt skal jeg igang med aftensmaden. Vi skal have stuvet hvidkål med frikadeller og bønnesalat, mums! Kan i have en dejlig aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar