mandag den 17. september 2012

Find me on Pinterest




Hej min kære læsere! Jeg bruger meget lang tid på Pinterest, hver dag. Førhen havde jeg en masse billeder liggende på Macbook'en, af outfit billeder, hår, negle, boliginspiration og lign. Jeg har brugt Pinterest til at samle alle mine billeder ét sted, og det er virkelig skønt, at de ikke fylder på computeren, og at der er styr på dem. I kan finde min Pinterest ved at trykke på fanen øverst her på bloggen, ellers kan i trykke lige HER.

Det fungerer sådan, at man laver nogle forskellige boards, og de billeder man så pinner, skal kategoriseres indenfor disse boards. Jeg har ca. 11 boards, tror jeg. De passer meget godt med hvad jeg interesserer mig for, og hvad jeg syntes er sjovt. Jeg kan virkelig anbefale Pinterest, men i skal passe på, man bliver virkelig afhængig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar