fredag den 14. september 2012

I would love to wear

I'd love to wear



Idag ville jeg ønske at iføre mig dette look. Jakken er jeg virkelig forelsket i, men den koster nok mere end hele min garderobe tilsammen. Støvlerne har jeg nævnt før, her på bloggen, og jeg syntes stadig at de er virkelig smukke. Vejret idag passer til luksus, men samtidig skal det være varmt og funktionelt. Dette look passer helt perfekt.

Jeg sidder lige og venter på at nogle af pigerne kommer over, så vi kan få hygget og gjort os klar. Vi er inviteret til 80'er fest i aften hos en veninde, og jeg glæder mig meget. Jeg elsker at klæde mig ud, og 80'erne er jo et virkelig fedt årti, når det gælder mode. Det handler om en masse farver, skulderpuder, og stramtsiddende tøj. I får selvfølgelig billeder fra aftenen imorgen . I må ha' en fantastisk aften kære læsere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar