lørdag den 8. september 2012

Liebster Blogger Award



The Rules:
1. Hver nomineret person, skal skrive 11 ting om sig selv.
2. De skal også svare på de 11 spørgsmål, som der er blevet givet.
3. De skal lave 11 nye spørgsmål til de bloggere, som de har bestemt sig for at nominere.
4. De skal vælge 11 bloggere med mindre end 200 faste læsere, og tagge dem i indlægget.
5. De skal fortælle de bloggere de har valgt, at de er blevet nomineret.
6. Man må ikke vælge den blogger, som man blev nomineret af.

1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 questions the "tagger" has set for them.
3. They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4. Must choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. The chosen bloggers must then be told.
6. And there's no tag backs.

11 ting om mig:
1. Jeg elsker Pepsi Twist.
2. Jeg har gået på efterskole i 2 et halvt år.
3. Jeg elsker fotografier, og vil helst gerne tapetsere alle mine vægge med dem.
4. Jeg vil rigtig gerne bo et år i New York.
5. Jeg har en lillebror på 10 år, som jeg elsker overalt på hele jorden. Han er det aller vigtigste for mig.
6. Jeg syntes at tatoveringer er super smukke, og jeg vil gerne selv have virkelig mange.
7. Jeg har 3 piercinger, og 8 huller i ørerne.
8. Jeg virkelig meget op i boligindretning, og ville gerne, at jeg havde penge til, at kunne købe lige hvad jeg vil have.
9. Jeg syntes at reality tv er virkelig spændende, og jeg ser rigtig meget af det.
10. Jeg måtte aldrig være med, når drengene spillede fordbold i folkeskolen, fordi havde for længe ben.
11. Jeg elsker mad, især fisk. Jeg kunne leve af hummerhaler og krabbekløer.

Spørgsmål til mig:
1. Nævn en materiel ting som du ikke kan leve uden?
Jeg kunne slet ikke leve uden min kære Macbook Pro. Jeg bruger den dagligt, både på mit studie og hjemme. Jeg bruger den til at finde opskrifter, når jeg skal lave mad. Til at finde ud af, hvad min kat fejler, når den er syg. Den fylder så meget, i så mange aspekter af mit liv. Så den kunne jeg bestemt ikke leve uden.
2. Din bedste veninde?
Min bedste veninde hedder Christina Gunst. Vi har kendt hinanden i mange år, og hun er der altid for mig. Jeg kan være fuldstændig mig selv i hendes selskab. Vi kan pjatte og grine, men samtidig også være helt alvorlige. Jeg har aldrig været særlig god til det med piger. Alt det tøsefnidder er ikke lige mig, så jeg har meget få veninder, men Christina er uden tvivl den aller bedste. Det er hende, som er på billederne sammen med mig.
3. Hvor ser du dig selv om 10 år?
Om 10 år vil jeg gerne sidde i et nybygget hus i nærheden af Silkeborg. Jeg vil gerne være gift, og lyden af 2 par børnefødder må gerne fylde huset. Derudover vil jeg utrolig gerne have succes i mit job. Generelt vil jeg bare gerne have det godt.
4. Beskriv en perfekt dag?
Det må være en dag hvor jeg har fri fra skole. Jeg ville starte ud med at spise brunch med nogle gode veninder, og derefter bruge eftermiddagen på at shoppe. Så ville jeg mødes med Hr. Kæreste og spise en god middag på en restaurant. Bagefter ville vi nok tage hjem på sofaen, og spise noget slik og se en masse gode film. Det ville være helt perfekt.
5. Hvor ville du hellere være lige nu?
Jeg ville gerne sidde på en skøn palmestrand i Thailand med Hr. Kæreste i den ene hånd, og en mojito i den anden, mens vi sidder og betragter min kære lillebror der pjasker i vandet.
6. Hvem savner du aller mest?
Min aller bedste ven døde for snart halvandet år siden, og ham savner jeg utrolig meget.
7. Din største drøm?
Jeg har ikke de helt vilde drømme. Mine største drømme svarede jeg på, i spørgsmålet om hvor jeg ser mig selv om 10 år.
8. Hvem er dine favorit bloggere?
Jeg syntes at bloggere som Isabella Thordsen, Ulrikke Lund, Cathrine Heienberg, Marie Jedig, Fanny Lyckman og Joanna Johansson gør det helt vildt godt.
9. Har du en rollemodel?
Min mormor er nok rollemodellen i mit liv. Hun er en virkelig stærk kvinde, der har gennemgået så meget. Hun er 75 år, og hun arbejder stadig. Hun har simpelthen så meget vilje og gåpåmod. Hun er altid glad, altid klar til at hjælpe. Hun er virkelig det mest fantastiske menneske, og jeg kunne bestemt ikke undvære hende.
10. Hvilke mærker kan du bedst lide?
Jeg kan selvfølgelig godt lide mærker som Acne, Balenciaga, Mulberry og lign. Men jeg bør nok være lidt mere realistisk, og nævne de mærker jeg rent faktisk køber. Så jeg kan godt lide mærker som H&M, Gina Tricot, WoodWood, Monki og Zara.
11. Beskriv din favorit sko?
Den smukkeste sko jeg nogensinde har set er Jeffrey Campbell's Lita støvle. Nu er jeg så heldig, selv at være i besiddelse af støvlen og den er simpelthen vidunderlig.

De 11 nominerede er:
Sanni
Aleksandra
Katrine
Josephine
Katrine
Mette
EM
Sarah
Ally
Theresa
Kristina

Mine spørgsmål til de 11 nominerede:
1. Hvorfor har du valgt at blogge?
2. Hvem er dine favorit bloggere?
3. Hvad er dit yndlings item i din garderobe?
4. Nævn 3 ting, som du ville have med på en øde ø?
5. Nævn 3 gode egenskaber ved dig selv?
6. Hvor ville du aller helst bo i hele verden?
7. Hvad er dit ultimative favorit mærke?
8. Hvem betyder aller mest i dit liv?
9. Hvor ser du dig selv om 5 år?
10. Hvordan opstod din lidenskab for mode?
11. Hvad er dit yndlings dyr?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar