søndag den 2. september 2012

Skive Festival 2012










Jeg har bestemt mig for, at begynde at blogge igen. Jeg har fået lysten tilbage. Denne gang bliver det dog på nogle andre præmisser. Jeg blogger når jeg har lyst, så der bliver ikke noget med stress, for at nå de daglige indlæg osv. Det kommer måske igen en dag, men til at starte med, må det være sådan her.

Jeg vil lige starte med at fortælle lidt om hvad jeg har lavet siden sidst. Hr. Kæreste og jeg er stadig sammen, vi bor stadig det samme sted, og det hele er faktisk som det plejer. Jeg er dog kommet ind på mit videregående studie, på VIA University College Holstebro, men min uddannelseshistorik, og planer, kræver vidst sit eget indlæg. Selvom alt er det samme, har jeg dog oplevet en masse ting i sommeren, og det er de ting jeg vil fortælle jer om.

Jeg tyvstartede lidt, og startede allerede sommeren i eksamensperioden. Skive Festival er bare en af de ting, som man ikke kan gå glip af. Min veninde og jeg kørte frem og tilbage hver dag, da jeg havde skriftlige eksamener 2 af dagene, så vi fik ikke helt den festival stemning med, som er når man sover der. Vi havde det fedt alligevel. Vi mødte en masse skønne mennesker, drak en masse, og hørte god musik. L.O.C var uden tvivl højdepunktet, men ham glæder jeg mig altid til at se. Derudover overraskede Calvin Harris mig rigtig positivt. Vi dansede uafbrudt under hele koncerten. Så det var helt bestemt en god oplevelse.
Hvis i skal på Skive Festival 2013, så ses vi ihvertfald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar