mandag den 10. september 2012

Summer sunshine

















I sommers tog min mor, min lillebror, Hr. Kæreste og jeg, en forlænget weekend i Løkken. Det var virkelig skønt. Vi boede i en lille hytte, på en campingplads, i nærheden af Løkken, men da vi havde bil med, var det absolut intet problem at komme rundt. Vi var i Hirtshals på Nordsø Oceanarium, I Aalborg i zoologisk have, og i Fårup Sommerland. Det var bare en rigtig familieferie, hvor vi nød hinandens selskab. Løkken er en virkelig dejlig by, og det er bestemt et sted Hr. Kæreste og jeg vil tage tilbage til. Næste år har vi dog snakket om, at tage en uge i Skagen. Det glæder jeg mig virkelig meget til, men først skal det jo lige arrangeres. Har nogle af jer været i Skagen, og kan i anbefale noget som bare skal ses deroppe?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar