tirsdag den 4. september 2012

Sunny to the Beach










Lige efter studenterugen tog min bedste veninde og jeg til Sunny Beach, Bulgarien. Vi havde snakket om det længe, og endte med at bestille rejsen 14 dage før vi skulle afsted. Det var en virkelig fantastisk tur, og bestemt noget jeg vil gøre igen. Vi har allerede aftalt at tage til Lloret de Mar næste år.

Vi oplevede så mange ting i Bulgarien. Vi fik Hamam (Tyrkisk massage), vi fik en lille tatovering, vi var i vandland, vi fik spist døde hudceller af de små fisk, vi prøvede slingshot og en masse mere. Hvor var det lækkert, at bruge en hel uge i eget tempo.

Jeg har altså ikke så mange billeder derfra, da vores kamera ikke var det bedste. Det kunne ikke tage billeder i mørke, og da vores tid dernede mest blev brugt i byen, så er de fleste af minderne i vores erindring. Det er uden tvivl en af de bedste oplevelser i mit liv, og jeg glæder mig allerede sindssygt til vi skal afsted næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar