søndag den 16. september 2012

Ugen der gik


Jeg har haft en rigtig dejlig uge, med masser af hyggestunder med pigerne. I torsdags var jeg på rustur med min nye klasse, og det skal i nok få nogle billeder af, lige så snart jeg får dem tilsendt. Det var nemlig ikke mig, som tog billederne, og det var det heller ikke i fredags, da jeg var til 80'er fest hos en af pigerne.

Jeg har desuden været en tur på Mcdonalds, med en masse skønne piger fra min klasse. Jeg har lagt super flot neglelak på Hr. Kæreste, fået super lækker morgenmad, været til bingo, set min veninde smadre hendes gamle reol med en hammer, spist på en parkeringsplads med min bedste veninde, og bagt med en vodkaflaske som kagerulle.

Lige nu har Hr. Kæreste og jeg lige spist, og nu ligger vi på sofaen og ser Castle. Det er virkelig en fantastisk serie. Jeg burde egentlig få ryddet lidt op, så lejligheden er klar til endnu en uge, men jeg tror lige, at jeg bliver liggende 10 minutter endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar