søndag den 23. september 2012

Ugen der gik



I denne uge har jeg taget en masse billeder af vores 3 killinger, spist god mad, set bypiger søger bonderøve hos en af pigerne, lagt i sengen, spist hos en af pigerne med Hr. kæreste og nogle venner, hvor drengene tog opvasken. Jeg har læst en masse gamle Bo Bedre blade, og fået fornyet inspiration til drømmeboligen. Jeg har stået i garderoben til en Joey Moe koncert, fået autograf af ham til min lillebror, været i skole og været til min lillebrors fødselsdag i Bowl n' fun.

Det har været en stille uge, hvor der ikke er sket det helt vilde, heller ikke herinde på bloggen. Igår aftes  var jeg til noget privat fest hos en kammerat, dog var jeg hjemme omkring 02.30. Dagen idag har jeg nydt hos min svigermor, hvor vi har fået god flæskesteg med alt hvad der tilhører.

Nu vil jeg gå ud og lave en god tomatsuppe til Hr. Kæreste inden sengetid. Jeg håber i kære læsere, har haft en vidunderlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar