torsdag den 27. september 2012

Where I spend my days


Som tidligere lovet får i lige en update på min uddannelsessituation. Jeg begyndte på VIA University College Holstebro, sidst i august, hvor jeg læser til socialrådgiver. Jeg har altid vidst, at jeg ville arbejde med mennesker, men har været i tvivl om hvilken gren af det offentlige jeg ville arbejde i.

Nu er jeg så sikker, som jeg overhovedet kan være. Jeg regner med, at når jeg er færdig som socialrådgiver, så vil jeg tage en kandidat i socialt arbejde, og så skulle jeg gerne engang sidde i et job som misbrugsbehandler/konsulent. Det er drømmen.

Man kan godt tage en lidt kortere vej, men misbrugskonsulent uddannelsen er selvbetalt og koster 180000kr, da jeg er færdig studerende, aner jeg ikke hvordan jeg skal skaffe så mange penge, så man jo prøve andre veje, og det er det jeg gør. Jeg har den skønneste klasse, og jeg er sikker på at de næste 3 1/2 år kommer til at flyve afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar