torsdag den 4. oktober 2012

Just checking in


Hej kære læsere! Jeg ville egentlig bare lige tjekke ind, og sige at jeg stadig lever. Det er efterhånden noget tid siden, at jeg har lavet et ordentligt indlæg, og det må i undskylde. Der er bare så meget med studier, økonomi, parforhold osv. Jeg ved godt, at jeg stikker jer den ene undskyldning efter den anden, og det er på ingen måde i orden. Jeg LOVER, at jeg nok skal arbejde mere på bloggen nu.

Lige nu skal jeg til og gøre mig klar. Det kan jeg lige så godt gøre, mens Hr. Kæreste sover eftermiddagslur. Vi skal ned i Apollon biografen i aften, og have taget billeder. De søgte nogle mennesker, som ville komme og spise helt gratis, mens der blev taget billeder af os og maden. Jeg meldte os til, og vi var så heldige at være nogle af de udvalgte, så det glæder vi os meget til. Jeg skal nok se, om jeg ikke kan få taget lidt billeder. Som i ved, har jeg ikke et spejlrefleks (Damn you pengepung!) Så det bliver bare i dårlig mobilkvalitet. Det håber jeg, at i kan leve med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar