torsdag den 18. oktober 2012

New in





Jeg har haft en dejlig dag i Herning centeret med min mor, hvor vi fik kigget en masse og jeg fik da også købt nogle ting. T-shirten er fra H&M, armbåndet er fra Gina Tricot og strømpe bukserne er fra Pieces. Efter vi havde brugt nogle timer i centeret tog vi ud og spise i Holstebro, og derefter en tur i Bilka. Min mor skulle have nogle støvler til min lillebror, og det tog simpelthen en krig uden lige, men jeg købte lidt drikkevarer, også tog jeg ned til min bedste veninde, da jeg kom hjem igen. Det var super hyggeligt, især fordi vi ikke gør det så tit, bare det der med at være os to og snakke - der er ingen af os, som er særlig gode til det der med at være "rigtige piger".

Nu sidder jeg foran computeren, og overvejer egentlig om jeg skal få kigget på min powerpoint til en fremlæggelse her efter ferien. Jeg håber, at i har haft en rigtig dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar