mandag den 15. oktober 2012

Ugen der gik



I denne forgangne uge har jeg været i skole, haft problemer med at sove, kørt en masse og brugt tid på min Pinterest. Jeg har taget en masse billeder af vores killinger, læst en masse - blandt andet i 50 Shades of Grey, som er fuldkommen fænomenal, og selvfølgelig Costume.
Jeg har stået i garderoben til en Sys Bjerre koncert, selvom den slags musik normalt ikke er mig, så gjorde hun det virkelig godt og sang røven ud af bukserne.
Jeg har drukket en del i sidste weekend, med min bedste veninde og vores gode cen Jack (Jack Daniel's). I den foregående uge, har jeg også prøvet at gøre en del mere ud af min morgenmad. Jeg spiser ikke rigtigt morgenmad, og det skal man virkelig huske at gøre. Det er så vigtigt!
Hr. Kæreste og jeg tog billeder af hans øjne en dag. De er to forskellige farver, og lige pludselig blev det bare helt vildt tydeligt, så det skulle vi have et billede af. Hunden på den øverste collage, er en af mine venners. Den var så sød, at den skulle jeg også lige have billede af.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar